Domácnosť a bývanie

pondelok 27. októbra 2014

Angel and Devil - roztomilý vankúšik

Ahoj

Dnes Vám opäť prinášam recenziu na jeden nekozmetický produkt , ktorý však neradím ani do sekcie čo na seba .
Je to skôr darčekový predmet , ktorý poteší Vás ale i obdarovaného .
Kedže sa blížia Vianoce , z každej strany vykúkajú reklamy a ľudí lákajú na rôzne darčeky pre najbližších , často krát za dosť veľké peniaze. 
A kedže doba je taká aká je , i keď človeka máme veľmi radi hľadáme o trošku cenovo dostupnejšie alternatívy . 
Ak viete že Vás blízky alebo človek ktorého chcete obdarovať má rád motívy Devil určite mám re Vás jeden skvelý typ .
Čítajte ďalej a dozviete sa nie viac, ale všetko ! 

Ja som siahla po vankúšiku zo stránky - www.lawli.sk


Tento konkrétny vankúšik nájdete na stránke lawli v sekcií Angel and Devil , s množstvom iných podobných motívov :)

Okrem toho ponuku zahŕňajú aj hrnčeky Angel and Devil ( nielen vankúše )

Vráťme sa ale k danému , konkrétnemu vankúšu .

Vankúšik má čiernu farbu a je na ňom zobrazený červený čertík s anglickým textom JA SOM ANJEL ( I m angel )

Na stránke sa píše že je to valentínsky darček , no kľudne ho môžte podarovať aj na Vianoce , iste sa každý poteší .

Materiál je 100 % polyester a jeho rozmery sú 28x28 cm , čiže je trošku menší , ale podľa mňa je tak akurát .

Je príjemne mäkkučký , dá sa na ňom aj spať pretože je príjemný na dotyk . No ja ho väčšinou používam pri sledovaní telky , kedy si ním podopriem hlavu .

Stojí len 6,90 eura , čo je naozaj skvelá cena , za tak pekný vankúšik .

Na stránke však nájdete aj veľa iných darčekových predmetov aku sú tričká , uteráky , krígle , zástery .  Oplatí sa ísť si omrknúť ponuku .


No podľa mňa nemá chybu , čo poviete ? :)


A už je môj . ( trošku zlé osvetlenie )




Angel and Devil originál 


To je všetko čo som mala a chcela napísať o tomto roztomilom vankúšiku .
Ako by som ho opísala jednou vetou ?
Malý darček pre veľkú radosť .



Dúfam že sa Vám článok páčil a že si aj vy nájdete na stránke lawli nejaký darček , či už len tak pre seba alebo pre svojich známych .




http://www.lawli.sk/


Dočítania čoskoro
Meggi

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára