Domácnosť a bývanie

sobota 18. októbra 2014

New Yorker - vestička na jesenné obdobie

AHOJ

 Dnes Vám prinášam aj moju úplne prvú recenziu , ktorá sa týka úplne inej veci ako kozmetika . Ako som už avizovala , môj blog som obohatila o sekciu Kozmetika pre Vašu domácnosť a ČO NA SEBA . 
A práve dnes pridávam článok do sekcie Čo na seba :)
Samozrejme o móde som zatiaľ nepísala a niesom v tom až tak zbehlá ako v článkoch o kozmetike , vizáži či líčení . No snažím :) 
Prvoradá avšak stále ostáva u mňa téma kozmetika , kde budem naďalej pravidelne pridávať nové zaujímavé recenzie .

Tak slečny , dámy a prejdime už rovno k veci .
Dnes Vám napíšem o mojom najnovšom kúsku v šatníku .
Na jeseň rada nosím rôzne pončá , mikiny , svetríky , body ktoré chránia pred nepríjemným nachladnutím a bonus - vyzerajú skvelo , ale asi najviac využívam vesty :) 
Mám rada všetky tie chlpaté , cicaté , mäkkučké vesty či už dlhšie alebo kratšie :)
To či sú z original chlpov zvieratiek neriešim a ak mám byť úprimná , niesom veľmi zástancom toho aby som nosila na sebe "kožu" živého tvora ktorý musel byť nepekne zabitý kôli oblečeniu . Veď predsa v dnešnej dobe všetky materiály napredujú tak že aj umelá kožušina vyzerá na nerozoznanie od tej pravej :) čo ušetrí život zvieratiek a aj Vašu peňaženku ak máme byť úprimné a stále vyzeráte skvelo a je Vám príjemne teplúčko .

Ja som si zaobstarala vestu v predajni NEW YORKER , popravde do obchodu som nešla s umýslom kúpiť presne ,konkrétne vestu . Šla som si proste nakúpiť a doplniť svoj šatník na túto jeseň/zimu a kedže v našom meste je to jeden z mála obchodov ktoré majú takú ponuku ako oni ( široká ponuka trendy vecí pre každý typ ženy ) navštívila som ho ako prvý .

Potulovala som sa medzi regálmi , skúšala som si rôzne kúsky , a zrazu som zbadala chlpatú , huňatú vec . Ooooooj hneď som bola pri nej . Mama , moja osobná stylistka :) mi ju schválila a poradila mi že si ju mám vziať ak chcem vestu , tak ber túto povedala .
No a kedže sa hneď zapáčila aj mňe tak som celá štastná išla k pokladni .
Cena bola okolo tých 39,00 eur , čo ale keď si porovnáte vesty v iných obchodoch je podobná , ba aj nižšia cena .


Všetko v poiadku , teším sa z novej vesty . 
Dá sa krásne skombinovať do rôznych outfitov , a nádherne dokáže oživiť každý outfit .
Možno ak nieste práve modelkovský typ ( dlhá a extra chudá ) , bude sa Vám zdať že Vás trošku rozširuje a pôsobíte macato , no ale to si myslím že v zimnom období máte pocit s viacerými kúskami .
Navyše dá sa to opticky skorigovať výberom topánok z opätkom :) 

Jedno mínus samotnej vestičky je že strašne nehorázne pĺzne , v aute po mňe ostavajá na sedačke chĺpky čo asi nepoteší , taktiež aj na oblečení ktoré máte pod vestou .

No zas treba podotknúť že s tým treba viacmenej rátať , pravda dámy ?! :)

Ale ja som s ňou spokojná i napriek tomu , má krásnu farbu , kožušina je na nerozoznanie od tej pravej , veľmi dobre hreje a je ľahko kombinovateľná :)

A čo Vy , páči sa Vám tento typ vestičiek ?
Prípadne siahli ste po nej aj Vy ?
Dajte mi vedieť do komentu :) 
Dočítania onedlho , 
Meggi 



 Tento outfit však neberte práve ako ukážkový , ide len o tú vestu, naozaj :)





Teplá , chlpatá a štýlová :)




New Yorker - AMISU vesta 



Krásne prepracovaná kožušina , príjemná na dotyk :)


 Zvnútra jemná hodvábna podstielka 





Mne osobne sa viac páči rozopnutá , ale to záleží ad typu postavy a zladeniu ostatných kúskov :)
Zapínanie je na jeden malý háčik , ktorý je ukrytý zvnútra 


Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára